morgondagens planer?

- Imorgon är en väldigt osäker dag.
Det ända som än så länge är säkert är att jag skall gå upp tidigt för att ta bussen som går klockan åtta & sedan gå på ett läkarbesök. Efter det vet jag inte hur jag skall ta mig till Torslanda men det löser sig väl säkert på något vis! Eller inte... Vad som helst blir bra. Orkar inte tänka på det så mycket.
Det andra som är säkert är att jag skall på sån där kurs så man får börja övningsköra :D DET ska bli jävligt kul. Inte kursen alltså -.- Men att börja övningsköra! Det kankse är det ni kommer se mig göra på Gotland? MEd pappa? Se upp Gotland, i will make the roads on gotland unsafe.... haha nejdå.
Efter kursen skall jag iallafall träffa min ängel en sista gång innan jag åker. Det som gör det extra special this time är att under tiden när jag är borta så fyller han 19 (på torsdag) GRATTIS BEJBYY.. och så tar han studenten! Tänk att jag har en pojkvän som är så pass gammal att han gått ut skolan helt nu ;) hur hett är inte det? haha nejdå, nu skoja jag igen... eller?
Jag menar bara att när man var 13 tex så fanns det inte ens en ålder som hette "gått ut skolan"... Då var man dööööd och nu har jag en man som är så pass gammal, WHATS UP WITH THE YEARS! THEY PASS TO FAAAST!!
Men jag lider inte ;) Som sagt, i like it.
Och jag måste lägga av med denna åldersnoja...
Jag minns när jag gick i sjuan och hade en väldigt bright kille (not... psykopat för att vara mer exakt) - och han sa att han helt seriöst skulle ta livet av sig när han var 20 för då skulle han ha upplevt allt i livet och han ville dö innan han blivit vuxen.
EMO?! Aja, jag sa att han säkert ångrar sig innan dess, men nu blir det snart upp till bevis moahaha.. ,dock två år kvar.
Det jag ville komma med denna grej var att - tjugo är en ålder... Alltså, man är vuxen. Man är inte tonåring längre, och låten "forever young" som nu känns väldigt bra och verklig, kommer kännas mer overklig...
Jag vill vara ung för evigt!


Min största anledning till att jag skriver denna bloggen är för att Du läser den. Min lääbouw. Bara jag vet att Du läser så har jag mer skrivlust.
Därför tillägnar jag dig ett GODNATT och jag saknar dig :)
Puss! ♥


Yee - "bra" bild man ser mkt av mig på ... så där man klippte bilder när man var fjåååårtis :D eller var och var? haha.
Iallafall, när vi prata om att tiden går fort nu. Här var på Emmys 14 års fiesta. FATTA vi fyller/fyllt 17 nu... VAD HÄNDE??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0