Killen med den nya mobilen -.-

Anonym om Saknar min dude:
Tjena manet. Ja skriver från min iPhone manen erkänn coolt ja har lite svårt för att skriva iblland :) men annars är sen fetast .&:&:9;!;€:'d hihi



Jag tror att min kära man är väldigt nöjd med sin nya mobil :) haha, kolla kommentaren liksom. Jag tror vi är det ända förhållandet där Killen brukar kalla sin flickvän för "mannen" eller"manet" .... Men det gör inget. Det kan ju va kul när tjejen tar killens roll ibland eller .. jag undrar verkligen vad tanken bakon det är hahaha!
Jag har efter många gångers tänkestuder kommit fram till att labben måste ha en "thing" för dominanta kvinnor - även fast han hatar dem :)



Hans fantasier kanske ser ut såhär.....................
hahahaha nej fyfan det hoppas jag verkligen inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0