Kilar ner.

Jag ska kila ner till min boyfriend-spelnörd nu :)
Mamma skall köra mig så jag väntar på att hennes bullbak skall bli klart... Men det ser ganska färdigt ut så aa, det dröjer nog inte länge till nu. Tänkte iallafall slänga in ett inlägg.

Alldeles nyss var jag inne på blondinbellas blogg för typ tredje gången i mitt liv, och inser att jag typ gillar henne.
Förut hatade jag henne av någon anledning, men nu har jag ändrat uppfattning om henne.

Anyway...
- Jag hoppas att killen inte ska spela hela dagen, utan att vi hinner göra något ANNAT... Jag hatar TV spel något så in utav bara jävla fitt helvetet.
HATAR.

Vad skall ni göra idag?
- Tips på hur man får någon att komma ur sitt spelberoende?

Ciao!

Minns ni denna solmissen? hahahaha.
Hittad en väldigt otydlig bild dock... ska se om jag hittar en bättre:

HÄR hahahahhahaha röda linjen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0