kalsingar.

... Eller kalsipper som pappa säger... Eller sade till min bror när vi var små :D "Gustaf. glöm inte kalsipperna!"
- Man kan nästan säga att pappa är som han prästen i the simpsons som säger udelidudeli på varje mening :) Pappa kommer nämligen också alltid på något kreativt namn av ett tråkigt namn -.- Ni som känner honom, vet vad jag menar. Anders Larsson the komikerNN.

Anyway, anledningen till att jag sitter och snackar om kalsonger är för att jag hittade Labbens (rena) kalsonger i min garderob :D Jag kom fram till att han glömde dessa på gotland senast och sen tog min bror med sig dem hit :) Jag har inte lämnat tillbaka dom, så nu har jag på mig dom och ska sova i dem :D hahah...

Det är en frågs som bör tas upp!
- VARFÖR är det okej när tjejer sover i killars underkläder, men killar skulle vara as läskiga om dem sov i tjejtrosor?? Är killar mindre värda kanske?? huuh? skulle gissa på de sistnämnda... hahaha nej jag skoja :) Men på riktigt, varför är det så?

Nu ska jag nog sätta på sagan om ringen igen (inte bokstavligt talat, höhö) och sedan försöka somna in :) Men tro mig, det kommer inte gå lika bra this time.
TJOOOS.


fläääsk är gött säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0