Jag tror min mage pratar med mig.....

- Its true :o Its talking....
Nej men, den typ pratar med sig själv. För först hörs det en mörk stämma som knarrar i lite olika former. Sen hörs det en ljusare stämma från andra sidan magen som svarar på ett sätt så att man verkligen HÖR att dom pratar!
Skitzo? hahaha....

Ni sitter säkert och tycker jag är dum i hövveeee nu eftersom det tyder på att jag är hungrig. Men Min mage är så bedövad sedan i natt att jag inte känner någon hunger även om jag skulle vara hungrig.

Nog om min mage.


Saknar teneriffa. Man blev vältränad av att må bra -.-
Jag menar, hur kul är det att gå ut och gå här i sverige? Finns inget att se.
Men när jag är utomlands så vandrar jag och vandrar och vandrar tills det absolut inte finns något mer att se, och det gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0