Idag är det

Älsklingens bal dag :)
Jag är jätte glad för hans skull! Han kommer ha det skit kul. Jag ser verkligen fram emot min student fast jag har alla åren på gymnasiet kvar, haha.. NEJ jag är inte 94a men jag har gått om nu. Don't mobbing mig.

Älskling, när du ser detta, kommentera bloggen eller något för jag vill ringa dig innan du sticker :)
- Efter tre kommer jag inte ha tillgång till bloggen, men jag ringer dig isåfall. Bli inte arg för att jag stalkar dig :D Men jag tror du blir glad om jag ringer ♥

För övrigt var gårdagen en mycket lååång men rolig resa :)
Träffade min syster Julia för första gången på närmare ett halvår. Det är sjukt vad tiden går fort, och det är sjukt vad dåliga vi är på att träffas haha :) Men men...

Jag ser fram emot denna vecka och nästa här på Gotland! Träffar ju alla.
Papi papi, Jullan, är här med min bror, gabban och Emman :) Samt de andra tjejerna verkar det som nu.

Men nu ska jag läsa lite bloggar :D
CIAO


Ser nog ut som att jag kommer spendera lite mer tid än tänkt på gotland i sommar?
Kommer iallfall klicka hem några spontanresor då och då till ön hade jag tänkt!
Då blir papi glad också.
Man skall ta vara på sina föräldrar om man har några... Glöm aldrig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0