Glömt maten som vanligt :)

Hej hej hallå!
Idag har jag glömt min mat som vanligt :) Sitter, eller ja... står på praktiken och funderar över varför min trötthet är så stark.
Annars är klockan ganska lunchdags och jag har glömt maten hemma, men det gör ingenting för jag lär väl inte bli så hungrig ändå -.- Jag klarar mig tills jag kommer hem iallafall :)
Klockan ett skall jag kolla vad Rebecka gör (praktiserar breve mig) , dessutom måste jag kolla mitt konto saldo.
Om jag har någon tia där så ska jag sola :) Solen försvann ju idag, den dagen jag har shorts... så typiskt!
Men några minuters solning mår man allltid bättre av, eller vad säger ni?

Nu ska jag göra nytta!
Ciao


sommaren närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0