Fint

Haha jag har fått så fina presenter :) Den stora favoriten var ju från my brother. En vatten pistol ^^
- Sedan har jag fått en plånbok med mickey mouse haha :) för er som inte sett den låter den ur löjlig, men den är äkta skin, så är hans face tryckt i skinnet (utan färg) och så är spännet en mickey hand (en sån vit handske) som håller för hans mun för han jäspar, så står det "wake up mickey..."
Av pappa fick jag en jätte fin vila tröja som inte finns i vår butik :)
Och av mormor fick jag ett jätte fint halsband!

Senare idag så ska dom ha en överraskning :) Och mamma upprepar hela tiden "och det finns mer jätte fina presenter att öppna he he he"

snart skall mamma köpa hårfärg och jag ska färga hennes hair, sedan tänkte jag träffa bejby lite snabbt och sedan måste jag skynda hem igen för min överraskningsmiddag. Måste vara klar vid sex :)
Det är sånt här som gör att det är kul att fylla år igen.
Presenterna är egentligen ovesäntliga, men när det finns supriser med i bilden så blir presenterna  helt plötsligt jätte betydelsefulla och födelsedagen mycket mer rolig!

Nu ska jag duscha eller något...
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0