Extreemt dålig uppdatering.

Hej
Fan vad dålig uppdatering jag har haft under helgen då! :) Men det kan ju förklaras med att det faktiskt är helg. Eller har varit...
Efter två dagar i rad hos Nathalie med Becca och Emmy så är jag finely på hemmaplan :) Jag kan säga att det är jääävligt skööönt, men vi har haft otrooligt trevligt och kul!

Jag och min syster Julia har bestämt att vi skall kolla på Bio i stan ikväll (i know, very much stan hit och dit) och det kommer bli filmen Robin hood. Vi bestämde att se den istället eftersom att hon inte har sett sex and the city 1 än, och då är de ju inte så kul att gå och se 2an :) Plus att Papi skall med, och jag tror inte han förstår sig på alla karaktärerna i Sex and the city, så det får bli Robban istället :D Men den verkar awesome!

Jag ser nu att det är mindre än en timma innan vi skall åka.
Ska kanske börja välja kläder och göra något med håret?
Men jag är för laat... Är jävligt trött efter den här helgen även fast vi bara har varit hos nathalie.
Men man får ju itne glömma alla våra bilcruuusar och hur mycket jag har skrattat denna helgen! Man blir faktiskt trött av att skratta :D

Hej meddi!

Nathalie och becca :)


Nathalie och Hampus - alltså detta kan nog vara det FINASTE paret i världshistorian!
Blir jävligt lycklig över att se dom två. Dom bevisar att det kan vara jävligt enkelt att vara tillsammans :P


Och här är en bild på Becca och Emmy :) Men den är inte tagen i helgen.

Har inte så mycket bilder just nu, men jag lovar att kirra lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0