en natts sjuka??

God morgon dudes.

Är det inte typiskt att när man ska upp tidigt och allt, vaknar man vid två och har grymt ont i magen. Man försöker ligga kvar i sängen och låtsas som ingenting, men till slut får man ge upp och inse att man har åkt på något och ta konsikvenserna...
Men bara för det så måste jag ha somnat tidigt i morse, ungefär då jag skulle gå upp -.-

I morse när jag vaknade - klockan åtta (var tvungen att ringa min doktor och beställa en annan tid) - så kände jag mig ytterst svag av allt, gick och la mig och vaknade nu.
Wow tänkte jag när jag kollade ut genom fönstret. Solsken?!
Men ack nej, nu är det femhundra tjugoåtta måln.. Må gud förstöra dem.. nejmen.

Mamma sa något om att vi inte skulle gå på kursen ikväll bara för det här.
- Men jag vill verkligen. Det är fan DAGS. Och jag mår ju bra nu. Har bara inte testat att äta än.

Måste packa idag också... suck...

Aja, see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0