Du.

Jag finns alltid för dig.
Jag skulle göra och gör allt för dig.
Jag älskar dig.
och jag öppnar upp hela mig och vrider mig ut och in, blottar mitt hjärta för dig och lägger all min tillit på dig.
varför?
- Jo för att jag älskar dig.
Hela min dag utgår ifrån dina behov. Det vet du.
Och det är så typiskt att den enda dagen jag ägnar åt något annat blir en dag då allt blir fel. Och mitt hjärta som redan är blottat svider till.
Jag trodde aldrig vi skulle avsluta en dag såhär.
Det är det värsta som jag kan tänka mig.
Jag har aldrig älskat som jag älskar nu.
Och därför kan kärleken inte ta slut. För - jag har aldrig älskat som jag älskar nu.
Och därför skulle jag aldrig överväga att lämna dig.
Du har glömt att jag alltid skulle finnas vid din sida. Alltid.
Vilken tid på dygnet det än skulle vara. Du ringer mig, jag skulle vara där.
Det sätter jag hela mitt liv på. Jag svär på oss, på vårat förhållande, på min kärlek till dig att jag älskar dig för mycket för att ens kunna tänka mig ett liv utan dig.
Det är verklien som den där töntiga låten.
"tanken av ett liv utan dig, får mig att falla ner på knä"
Jag är rädd för livet för det mesta. För livet lever man alltid ensam. Vare sig du sitter i en folkmassa på hundra pers och du älskar alla så är du ensam. Vare sig du har en partner som alltid finns för dig så är du ensam. Så det ända man har är tillit. Det är hela livet uppbyggt på.
 Jag har blivit för hypnotiserad av vad alla andra säger. varför? Jag har aldrig varit sådan förr.
Så nu när jag tar mig tid och skriver här, öppnar mig och säger precis som det är - inser jag att jag älskar dig så mycket , och jag behöver dig så myket att jag blir rädd för att allt är en lögn.. det är helt enkelt för bra för att vara sant - och därför har jag lyssnat till folk som bara ivll skydda mig men som ser allt större för att skydda mig och så tror jag på det och glömmer vad som är rätt och fel.
Och jag skulle inte sitta här och skriva om jag inte visste att det enda rätta är att vara med dig. Att älska dig. För det gör jag. jag älskar dig, och jag var för rädd för att tänka själv.. När allt kommer omkring så lever jag mitt liv för dig av en anledning, och det är för att jag älskar dig. Och jag skulle aldrig älska dig om jag inte litade på dig.
Jag öppnar mitt hjärta för dig.
Jag kommer iallafall alltid älska dig.
och den dagen du inte älskar mig längre kommer jag sluta leva. Inte på riktigt, men allt skulle bli meningslöst. Sluta äta, sluta sova... Sluta vara. Jag behöver dig mer än du tror, och det roliga 'är att jasg älskar dig ännu mer än vad jag behöver dig. och det är de ett förhållande bygger på har jag hört.
"man måste älska perosnen mer än vad man behöver den, annars är det bara en tvångstanke"
och jag älskar dig mer än jag behöver dig, och jag behöver dig så jävla mycket.


Kommentarer
Postat av: Desperate Housewives - fanblogg.

Det är härligt det där med kärlek!

2010-05-18 @ 18:18:10
URL: http://desperatahemmafruar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0