Datasladd.

Idag skall Labben jobba hela dagen, så jag får väl ta denna tid till pass och ta tid för mig själv istället.
Städa rummet kanske? Hmmm....
Hela dagen har det känts som det är onsdag -.- Why man is it tisdag?
Men som tur är blir det ju helg redan på min födelsedag (tors - kristi himmelfärds dagen) tills på måndag. Så det är ju ganska härligt.
Jag stör mig röööv på att jag missar Labbens student och hela skiten... Det suger suger suger suger.
Jag vet inte varför, får ju ändå inte se mycket av det - men jag vill vara en del av det.
Jag ska iallafall till Gotland då, mamma och Robby är ju inte hemma här så det är både ett måste och en rolig sak.
Får iallafall starta sommaren på mitt älskade sommarland gotland.
Faan jag måste börja söka sommarjobbbbbbbb.....
För övrigt så väntar jag på att Dunda ska få mitt meddelande på MSN med mitt nummer så han kan ringa mig. Har han tråkigt så kan han ju möta mig med min datorsladd som jag glömde där för hundra år sedan mitt i natten då jag inte hade hjärta att väcka lille dushi som låg och sov i sängen som stod inklämd mot väggen där laddaren satt. (han ser alltid så söt och fridfull ut när han sover).
Det var planen det... Men nu är jag trött.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0