Brad Pitt

När jag och Labben var ute och gick idag så diskuterade vi kändisar som ser bra ut.
Brad Pitt blev en av dom.

Lab: - äh! Brad Pitt har ingen... ***

Jag: - Det har han visst!!!

Lab: - Vadå det kan väl inte du veta... Har du sett den elle?

Jag: - absolut, han gick drog ner byxorna lite i förbifarten på stan häromdagen.

Nu tittar jag på en film där han spelar psyksjuk. Kul att han faktiskt drar ner byxorna som jag skämtade om -.- Men istället för att visa hela paketet så moonar han och visar hela röven typ. Jag har skrattat lite för mig själv här åt ironin.

En annan sak jag tänkte på är, hur i helvete kan han vara snygg fast han spelar PSYKSJUK?!
Men han slår fortfarande inte jonny depp & slår absolut inte min läääboouuw :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0