"bjuuutiifuuul"

- Denna dagen har, för en gångs skull - skiljt sig från alla andra :)
Delvis för att jag inte har varit med Labben och delvis för att jag har umgåtts med en tjej wow? :D haha nej men skoja, men man vet nog att det är inte de första jag gör egentligen. Jag tror att undantaget med denna tjejen är för att hon tänker likadant. Helre killkompisar än tjej kompisar. Men det är bara en dum fördom från min sida. Vem vet? har jag haft otur med tjejer?? haha och ni killar klagar... nej men.
Efter jobbet så satt vi och käka glass på bryggan i stenungsund. Där bakom torget o det. Solen var så otrooooligt varm idag, och fast att jag hade shorts på mig och en luftig tröja så trodde jag att jag skulle svättas ihjäl (yes, tjejer kan svättas) men jag överlevde:)
Sen tog vi bussen och jag följde med Rebecka (som förövrigt är människan jag snackar om) hem för att se hur hon bodde :)
Siv som hon bor med hade grillat och anordnat mat när vi kom hem till dom så det var jätte trevligt :) Fåglar o fiskar och katter och grejer hade dom, och snart har dom en liten hund också :) haha.
Älskade deras hus dessutom. Mitt ute på landet med stor gräsmatta. Bästa.

Anyway,
Jag sitter här och funderar över om det inte var imorgon jag skulle jobba sent????
Annica sover ju antagligen vid dehär laget, så hon svarar väl imorgon så förhoppnignsvis slipper jag kliva upp ur sängen. Skulle va trevligt med lite ännu längre sovmorgon ;)

Nu ska jag fortsätta se på filmen "SAGAN OM RIIIINGEN MED FYRA I:N"



Snart har min misslyckade navelpiercing växt igen - och då är det dags igen :D NEVER GIVE UP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0