Birthday

Om en dag mindre än en vecka så fyller jag 17 :D hihi. Vilket betyder att jag och labben skiljer bara ett år i ungefär två veckor :D hahaha. Jag menar, om han säger att han är arton och jag sjutton så låter det ju grymt ?
- Men tyvärr fyller han ju 19 igen den 27e så vi fick inte vara jämngamla så länge haha... Tänk att han är nästan exat två år äldre. annars brukar edet ju typ vara ett år och en månad så blir det att de räknas som två år - ni fattar vad jag menar.
Jag har varit så upptagen med att veta vad jag skall ge till honom i födelsedags present att jag har glömt att jag fyller år snart...
I want......

En boyta haha.
en kamera.
valfritt klädesplagg på affären jag jobbar i...

And thats all i think!

(en resa för två till australien? ja tack)

haha... Det får Labben ge mig ;D

Nu skall jag fortsätta äta.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0