Bio - en galen natt.

Hahaha, ååh vilken rolig film vi såg!
Filmen hette "en galen natt".. Den handlade om "ett vanligt tråkigt gift par" som gjorde allt för att behålla gnistan. När mannen tar ut sin fru på en "dejt" på en nyöppnad dyr lyx resturang så får dom inget bord. Istället snor dom en reservation vars riktiga namn inte dök upp, vilket leder till oanade konsekvenser! bland annat, de blir mordhotade, jagade, inblandade i en av stans största gangster - allt detta och mycket mer leder till världens äventyr haha. Och dem är så roliga! Jag har inte skrattat så mycket åt en film på läääänge.



För övrigt så åt vi på vår "vanliga" kina/thai (?vad är skillnaden egentligen?) resturang :) Buffé för hela slanten. Väldigt god mat för ett bra pris och du får äta så mycket du vill :) 70:- , men det är läsken som "kostar röv" som labben brukar säga haha. Idag frågade jag faktiskt varför han säger så?

Lab: - jo, för att det är jäävligt svårt att få röv. Så när något är dyrt, kostar det röv.

som om det var världens självklaraste sak, haha. Fan vad roligt vi hade det idag påväg från resturangen till bion! Var länge sedan jag skrattade så mycket med just honom och inte åt mig själv, hehe.
Vi hade det jätte trevligt ända tills vi satt i bio salongen och jag (otippat) smäller ut lite mindre än halva popcorn skålen -.- Då blev jag sur på mig själv för att jag var så klantig och Labben irriterad för att jag aldrig lär mig att jag är klantig (jag slår alltid ut någonting varje gång vi ses. Saft glas, popcorn skål, vatten osv.) och ställer saker och ting på lite bättre platser!
Men det blev genast bäst när filmen började :)
- Idag var en sådan dag då jag kände mig nykär. Jag är fortfarande nykär, men detta var mer som dom där första dagarna då man svävade på moln :)

Sex and the city 2 filmen kommer ut på Labbens födelsedag. MÅSTE SEEEEE!!!!!!!!!

Nu ska jag sova:)
Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0