Avslutningsvis.

Har lite svårt för att gå och lägga mig ikväll.
Något säger mig att något hemskt har eller kommer att hända. Men det är bara jag som är löjlig, för jag blir alltid så här bara det går en dag utan att jag hört bejbys röst - för då vet jag ju inte säkert om han är oskadd? haha... dum jag är. Klart han är!

För att pigga upp mig lite så lyssnar jag på helgens låtar. alltså dem vi lyssnade på heeela tiden! here they are!


I walk the line - laurent wolf.


Bonkers - Dizzee Rascal & Armand van helden


För att inte glömma denna! Viktigast att lyssna på haha... vem fan har gjort denna?
"häromdan" - helgens största hit!


Nu skall jag sova.
Ha en bra natt eller vafan man säger.
Godnatt.

Jag och min pojkvän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0