Återupplever gamla minnen.

Alla dessa påminner mig om mig och Hannah när vi satt som fastklistrade på Playahead och sökte igenom hela hemsidan för att hitta den där snubben som var på "Elverket" (för er som inte vet största fjortisklubbfesten på lidingö) dagen innan.
Haha, tänk att jag åkte hela vägen till Stockholm varje fredag för detta...
Allt var så spännande på den tiden - och jag och hannah blev ju till och med utpekade som Elverkets katter HAHAHAHAHA... Gick i sexan och saknar det. Eller gick jag i sjuan?? Både ock säkert -.-
Aja, gillar låtarna fortfarande och kan sakna käsnlan man hade i magen när HANNAH var hela mitt jävla liv. Hannah, var inte orolig, du är fortfarande min första kärlek och första kyss :D haha <3
Elverket/playahead:
Det slog mig just att pitbull har snott en del av musiken i bakgrunden till denna låten jag älskade (skum video)
Och nu till de låtar jag faktiskt inte riktigt förstår varför man satt och diggade till haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0