ÅSKAAAAR :(

ABooooooooo (den pinsama tystnaden när en svenne säger "abo") det åskar!!!!!!
Hur skall jag kunna gå ner till bussen utan att bli träffad :( Det skulle vara så typiskt :( Jag vill inte :( NEJ NEJ NEJ.
Jag hatar åska.
Det får mig att tänka på förra året när jag och emmy skulle upp och jobba på tvätten (förra sommaren alltså) och så låg vi och sov. Jag låg innerst i sängen, men när det börja åska så tvingade emmy MIG att gå och dra ur sladdarna och stänga fönstret -.- HALLÅ ELLER!
Det fula var att jag avvaktade lite tills det slutade blixtra, men precis när jag är i fönstret så slår blixten typ ner i trädet utanför -.- nej men TYP, så jag slängde mig på golvet, drog en kullerbytta till sladdarna , en kullerbytta till baka och ett kängeruhopp över emmy in under täcket hahaha.

Anyway.
Om en timma går bussen och jag är relativt färdig fixad....


Här hade mn sitt "långa" SLITNA hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0