Vad har hänt med mina bästa vänner..

Jag saknar er så det gör ont.
varje dag tänker jag på oss.
vår tid.
det var så länge sen så de går nästan att skriva
r.i.p vår vänskap.


Emmy.. Hur slutade vi såhär?
Du på andra sidan sverige och jag här?
Det var något jag aldrig trodde skulle hända.
Vi för alltid.

Hannah... Det var seriöst HUNDRA år sedan vi sågs. Det har aldrig gått så här lång tid förr.
Det är något visst med våran vänskap. Vi är nog mer som systrar.
Jag älskar dig som du var min familj.
Och jag saknar dig.

Jimmie... en sann vän man alltid kan lita på till 100%.
Finns inget ont med den här människan.
Vem som helst som lär känna honom skall skatta sig väldigt lycklig.
Vi ser aldrig av varandra längre.
Att våran vänskap nästan tagit slut är något som svider till hårt i mitt bröst varje gång jag tänker på det.
Jag antar att det är så här när man är påväg att bli vuxen...
man glider ifrån varandra.
det är hemskt...


En ledsen linnea.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att du har valt detta själv babe:(Och om det nu är så illa som det låter, varför åker du inte och hälsar på alla?

2010-03-14 @ 07:23:08
Postat av: Anonym

Du skriver vad har hänt med mina vänner, men du kanske ska fråga dig själv VAD HAR HÄNT MED MIG. Bara för att du tror du blivit vuxen så behöver man inte ge upp sina vänner.

2010-03-14 @ 07:25:55
Postat av: Roby

Varfør tar du inte kontakt med jimmie och dom andra? Åk hem till dom och hælsa på. dom saknar sækert dig med. du ær ju BARA hos Labben hela tiden. Både jag och Lena har kontakt med alla våra vænner fast vi ær vuxna och det borde du ochså ha. Om det mot all førmodan skulle ta slut mellan dig och Labben så har du ju ingen att umgås med. ingen som ringer och ingen att åka till. Och du som ær så social. Næ boka en biljett och åk till stockholm och ta kontakt med dina gammla vænner vet jag. Ett talesætt sæger DU SKA INTE ÅNGRA DET DU GJORT, UTAN ÅNGRA DET SOM DU INTE HAR GJORT

2010-03-14 @ 09:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0