Today, tisdag!

Idag vaknade jag upp med ett fotbolls ansikte som jag kallar det! :) De vill säga, mitt face hade svullnat upp lite vackert! Eller tycker inte ni att sånt är väldans gött? tveek på den!
- Jag har den allergin ibland, ingen vet mot vad :)
Anyway, den försvann efter ett tag... Kruxet är att mobilen ( som jag har på flightmood för att inte pengarna skall rinna iväg) stod på svensk tid! Så jag fick panik när klockan stod på nio och sprang upp ur sängen och ner till mamma som gjorde frulle till sig själv :) Tror ni inte att klockan bara var åtta på morgonen här då eller? - jo! haha... Då blev man lagom suris :D fast ändå, vi är utomlands - och jag vill inte missa en enda sekund! ♥

När jag och mamma hade ätit våran "första" frukost så kom alla grabbarna i familjen in till våran lägenhet (vi brukar käka frulle i våran lägenhet tillsammans eftersom våran är STÖRST, hihi) och skulle ha sin frulle :) Så jag och mamma tog våran "andra" frulle... Vi räknade ut att vi är som hobitarna i sagan om ringen :D dom är BÄST.

När vi käkat frulle så gick grabbarna och la sig vid poolen :) Men det är so not me att sola en hel dag INNE PÅ HOTELLET! Så jag gick powerwalk med robban och mamman istället :) Det slutade med att vi tappade bort robban när vi blev sålda på en smink affär hahaha... Så vi började leta efter honom. Tillslut la jag mig på en gräsmatta vid stranden och solade medans mamma letade efter honom, SJÄLVKLART hittade robban MIG medans mamma var IVÄG och letade efter HONOM. Så han rusa iväg efter henne.
Jag somnade nog till där på gräsmattan, och vaknar av ett SKRIK. Då visade det sig att mamma och robby skulle väcka mig. Men det hade tydligen stått några dyngraka män bakom mig och stirrat, och ville av någon anledning inte att mamma skulle väcka mig haha, sen när dom insåg att de var min MAMMA så gapa dom och gick vidare. Fifan vilket folk de finns! Jag fattade ingenting förs än mamma berättade det påväg där ifrån. Hade jag märkt att dom stod där utan anledning hade jag nog undrat vafan dom höll på med -.-

Efter denna lilla händelsen så tog vi en drink på stranden :) Dom har ju såna "cafeer" i bungalovs där... Eller, jag drack självfallet cola då ;)
Efter det gick vi hemåt och nu sitter jag här på cafeet och njuter av livet!
Min latte tog just slut dock...

Ikväll skall jag och mamma samt robban och alla "barnen" utforska nattlivet :D hahaha. Ska ju bli spännande!


Det blåste en del idag vid stranden :)

Fick sällskap av halva famlijen ner till detta cafet :) Dom sitter nämligen och äter två ställen ner.

Brorsan stormtrivs med tillvaron i think ;)

Jag är inget stort fan av flipflops... men dessa tycker jag är snygga :) och förvånandsvärt sköna att kliva runt i!

Försökta fånga att vi bor på en höjd... men det blev inte som jag tänkt mig ser jag nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0