tjejer

När jag sitter och kollar runt lite här på datorn så ser jag alla tjejer med sina tjej gäng...
Det slår mig då hur otroligt mycket jag saknar det. Mitt tjej gäng :( Vi var så många liksom...
På gotland då självklart. Jag tror aldrig jag har känt en tjej här på tjörn haha, bara killar...
Anyway..
Jag saknar Julia, Emmy, Jacqline, Ellinore, Bella, Ida, Mickan,  m.m
Men ett "gäng" liksom som jag saknar mest är Jag, Emmy, Jacqline och Bella... Sommarens hippie gang haha :( åååååhhhh vad jag saknar det!!!

Jag emmy och mickis :)

Emmy och Bella :D

Jag med coke & Jacqline i bakgrunden!

Jag och Emmy :)

Jag och mickan :) snyggt att mina tights har åkt ner och man ser smal ut -.-

Julia, Martina & Jacqline :)

Jag och Hannah :)

Emmy, Julia & me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0