Thailand?

Jag och älskling har ju länge snackat om att resa någonstans. Som jag redan berättat ett antal gånger i den här bloggen så älskar jag verkligen att resa och sådant! Det är min största passion här i livet och jag kommer aldrig ge upp det!
- Jag har alltid varit lite skeptisk till Thailand. Men på senaste har jag ändrat uppfattning! Alla som varit där nu har tyckt om det jätte mycket, och det är ju ändå ett land man måste testa på :) ¨
- Jag har varit inne på fritidsresor och ving. Fritidsresor verkar ha något form av erbjudande som jag inte riktigt föstår mig på nästa vinter :)
Så jag ska prata med pappa om det. Han hjälper nog gärna till :) - Det kanske till och med blir så att han tar med familjen och så åker vi alla tillsammans ;) God knows.. haha!
Men tycker inte ni att det är på tiden att åka bort under vintern?! Jag klarar inte av nästa snöoväder.. Im off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0