testing

Ditt namn? Linnea Sofia Andersdotter Edlund (rizzo)

Födelseår?
1993

Hur Lång är du? 165 typ

Spelar du något instrument? Jag kan spela piano efter flera års träning. Men tröttnat, så nu är det mest rösten som ger ljud :) Är väldigt intresserad och inriktad på musik annars! En rolig fakta om mig är ju trots allt att jag älskar att sjunga och har gått musikklass i stort sätt hela högstadiet!

Dina första tankar när du vaknar? vafan är de för skit gud uppfann med skolan...
Vart befinner du dig just nu? Ensam i Labbens hus :D

Biter du på naglarna? ja det är ju as gott?

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? blommiga hihihi

Har du några husdjur? Naj dom blir bara överkörda -.- men jag vill ha hund igen :(

Är du singel? NAJ

Vem är snyggast? Labben :D <3

Vem vet mest om dig? Lab, Emmy & Hannah tror jag vet mer om mig än någon annan.

Vad vill du ha just nu? En varm labben :)

Ditt mål i livet? Måste man ha mål? Lev för dagen för fa- an. Nej men helt ärligt så... privatplan, limosine, bo utomlands i ett palats och vara rikare än en oljeshejk.

Rädd för? ensamhet och kärlek egentligen ironiskt nog.

Hur gammal är den äldsta person du kysst? lol

McDonalds eller Burgerking? McDonalds utan tvekan :S

Sjunger du? Japp :) I lööv it. Skall för övrigt fixa en liten hemmastudio så jag kan lägga in minst en låt i veckan här på bloggen!

Vad har du för skostorlek? 37

Vill du gifta dig? Ja.

Kommer du överens med dina föräldrar? oftast

Din hårfärg? brown sugar

Skor du hade på dig idag? går för de mesta barfota, sån njutning! Men annars hade jag väl ett par skit snygga stövlar idag HEHE

Vad sover du i? sängen?

Kläder du har på dig? Svarta tighta jeans och vit tshirt :)

Favoritårstid? vinter? NAJ , sommar förfan -.-

Favoritmat och dryck? En riktigt god cesar sallad om man vill va smal, annars pasta & Coca cola eller fanta exotisk thrill "det är de som ger" HAHA emmy??

Hur svarar du i telefonen hemma? KLICK*

Hur svarar du i mobilen?
KLICK*

Sov du ensam inatt? Hoppas inte det, vi får se.

Vad gjorde du kl 08 imorse? Gick i kylan mot höviksnäs för att ta nästa buss -.-

Vad var det senaste någon sa till dig? '"hejdå" - labbens föräldrar drog till släkten så jag sitter här själv :)

Druckit idag? Fanta :D

Vad är det för väder hos dig nu? sommar?

Godaste glassmaken? CHOKLAD
Drömmer du mardrömmar? Ibland. Får alltid stryk i dom drömmarna :) 

Favoritklädsel? mjukis? haha nej men snygga jeans även fast jag har svårt att hitta bra jeans för mig. annars tycker jag det är skit snyggt med lacktights som ser ut som skin tights typ, höga stövlar och skinjacka :) Lite kallt för det nu dock...

Favoritgodis? CHOKLAD

Hur många kuddar sover du med? 2

Längtar du mest efter just nu?  Labben, GOTLAND och Hannah :(

Vad luktar det nu om du sniffar lite? Cigaretter och Sahide-mat :) Känner mig så hemma med den doften :D
Saknar du någon just nu? Emmy...

Snus eller cigaretter? Måste man välja så cig.

Vill du ha barn? jaaaaaaaaa!!!!

Längtar du till din nästa födelsedag? Varför? haha.. fyller 17 = värdelöst år. När man fyller 15 får man moppe, 16 får man övningsköra, vid 18 körkort och vid 2o systemet. Men vad är de för nödvändigt med 17 och 19? NOTHING.

Är du blyg? Ibland

Tycker du att du har fin dialekt? Hade fin tills jag börja bryta på göteborska typ -.- MEN jag pratar mest sthlmska om jag nu har någon dialekt haha.. har en sån där rolig riksvensk dialekt som inte går att sätta fingret på vilket gör mig mkt förvirrad.

Tycker du om fester? Jag var en riktig partyrockstar senast i somras haha.. men de är inte mkt mer med de nu :) Klart man gillar det, me nde finns viktigare saker här i livet med risk för att låta lillvuxen.

Tycker folk du är snygg? Jag har ett sådant utseende OCH personlighet som är Hate it or love it :) vid yngre ålder och vid andra tillfällen har ett antal människor försökt casta mig eller vad man säger, men första gången var det mamma som satte stopp för det  och andra gången var det till lite för lättklädda syften om man säger så -.-

Har du använt någon hårprodukt idag? nä :D

Vad har du för planer till helgen? Inga? :D

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 23

En bra film? sagan om ringen !

Vem får en kram? Labben så fort jag ser han <3

Vem får en puss? samma


Brukar du läsa horoskop?
Yes sir.

Sprit, cider, vin eller öl? jag är en man så jag får nog säga Öl :)

Hund, råtta eller katt? råtta såklart -.-

Tycker du om din pappa? love

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha

2010-03-12 @ 00:16:59
URL: http://emmywin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0