SKÄRPNINGEN är här :)


HEJ :D


Nu har jag äntligen funnit ett underbart cafe där jag har möjlighet att sitta och blogga med SNABBT och mer sammarbetsamt internet till min hjälp :) Dessutom gör dom underbar Latte här ♥
Det som är bra med detta stället är att det är närliggande vårat hotell :)
- Och det som gör att jag kommer få riktig möjlighet till att uppdatera DAGLIGEN är att jag typ har utforskat hela stan nu :) Och man ligger inte i solen vid denna tiden på dygnet om man inte är helt sold på stranden :D haha...
Anyway...

Im back!
Så glöm ALDRIG att hitta hit mer, ;)


Mee today after the beach :) Man var pretty svettig efter den walken jag gjorde med mami och Robban idag!

Ja, jag vet, jag ser inte brun ut på bilderna :) Men faktum är att jag är ganska lagom brun, men har inte lagt så mycket energi på det än, men jag har en underbar vecka på mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0