Sjuk + vårkänslor!

Smidigt att jag mår illa och har kramper i magen hela tiden. Jag hoppas inte att jag är sjuk, utan att det är pga jag är laktos intolerant och har druckit massa kaffe med mjölk i plus choklad -.- SMIDIGT Linnea, SMIDIGT.

Annars har jag såna otroliga vårkänslor! :)
När jag hoppade av bussen nyss från höviksnäs så drog jag in luften och kände att det luktade precis som dom där kvällarna man suttit med en öl i handen (nej, inte ett lock i handen, EN öl) på en klippa vid havet tillsammans med sina finaste vänner för att sedan börja dra sig hemåt!
En perfekt bild av sommaren, och att jag får vårkänslor trots min krampande mage och mitt illamående är ju en bra sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0