seg

Jag är medveten om att jag har slarvat mycket med min blogg på senaste tiden -.-
- Det beror helt enkelt på att jag har försökt att ta lite tid för mig själv. Alltså på riktigt. Då menar jag inte att sitta för mig själv framför TVn eller datorn.
Utan jag menar att jag kan sätta mig på en stol i köket och bara stirra ut och tänka. Skum jag är va? men jag är sådan!
- Eller som idag när jag gick till "min lekpark". jag har en park här lite snett upp från mitt hus som verkligen räddar mig när det krävs. Ni vet när man är så där ledsen så man vill kvävas? i såna situationer sätter jag mig alltid på min bänk i min lekpark. Jag tittar ut över utsikten, och plötsligt kan jag se allting klart.
Det gör jag fortfarande ibland, inte bara när jag är ledsen, utan även när jag är förvirrad eller arg eller glad. I ALLA tillfällen när jag behöver rensa hjärnan :)
Så håll ut, jag har ju försökt lägga in lite korta inlägg här för att visa att jag inte givit upp min lilla hobby :)





Vadå? jag matchade ju iallafall NÄSTAN med rosa -.- höhö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0