Saknar stockholm!


Oh shit vad jag saknar Stockholm nu...
- Vill verkligen dit och träffa hannah, samt se stan, shoppa lite och bara göra allt slappt jag gör när jag är där!
Förr i tiden dvs innan jag flyttade hit var jag ju i stockholm i stort sätt nästan var och varannan helg.
Nu blir det inte lika mycket med det eftersom det är dyrare att åka här ifrån än att åka från gotland dit.
Mamma föreslog när vi var i Teneriffa att jag skulle åka ner och hälsa på igen!
- Låter som en utmärkt idé!

Det skulle vara kul om älskling kunde följa med då också :) För han verka gilla våran huvfudstaaad haha...
Jag ska fan in på SJ och checka lite biljettkostnader framöver! ;)
SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0