Precious.

När Labben kommer hem så ska vi se på filme "precious"...

Hade aldrig hört talas om filmen innan den kom på tal i skolan idag. Det var några tjejer i min klass som sett den igår.

Den verkar otroligt hemsk så håll i er nu (ifall ni undrar vad i denna beskrivning som tilltalar mig, så fråga inte haha) handlingen:

En tjej blir våldtagen av sin pappa och får två barn med honom -.-

Det är hemskt nog att bli våldtagen, tänk då av sin egen pappa? FYFAN. Jag blir så arg när jag tänker på det. Kommer typ gråta?

- Klarar inte ens av att se scenerna i "säg att du älskar mig" när hon blir våldtagen.

Tycker sånt är så fel.

Killar/män som har kuk nog att göra det borde bli kastrerade och DÅ ÄR JAG FÖR DÖDSTRAFF. annars är jag emot !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0