Nudlarna = Pasta ...

Haha, jag kan meddela att reslutatet av "Lax med nudlar" var ungefär pasta.. för nudlarna var då icke nudlar.. haha!

Snart skall jag börja gå ner mot bussen och fortsätta min resa till komunalhuset i skärhamn :)

efter det skall jag sola i kållekärr och sedan skall jag säkerligen vara med min baaabyyy :D ♥

Ska försöka övertala honom att använda sin coola mobilkamera eftersom den är awesome :)

Tills vidare!


Gammal bild som jag alltid garvar lite åt för vi ser ut som rävar :D
haha och jaa, det finns en till sak som ser väldigt rolig ut - men det får folk lista ut själva -.-


Kommentarer
Postat av: emme

hääärligt gotland saknar dig!!!

Ja de är bra börjar bli kanon förkyld bara HÖHÖ otippat att philip smitta mig... Men när kmr du ner??<3

2010-03-10 @ 12:49:06
URL: http://emmywin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0