Möte och praktikplats.

Hejsan ♥

- Nu är jag i skolan efter värsta cirkusen, jag sväääääööööööör :D haha...

Det började med att jag kom upp i tid så in utav helvite. Så jag käkade frukost, uppdaterade bloggen, och klädde på mig i lugn och ro :)

Därför blev jag väldigt förvånad när två bussar kör förbi mig innan jag hunnit fram till busshållsplatsen! -.- FAN tänkte jag, missade den igen...

Men ändå gick jag till busshållplatsen i hopp om att en till buss skulle ankomma. Men sen kolla jag på klockan och insåg att det var omöjligt.

Så jag började gå mot höviksnäs för att fördriva tiden. Jag tänkte att jag skulle ta nästa buss ifrån höviksnäs om en halvtimma.

Men av en slump vänder jag mig om och kollar mot vägen. Vad kör inte förbi då? Jo bussen.... Fan vad onödigt.

Hur som helst så ringde Labben ♥ Så jag hade sällskap hela vägen fram till bussen :)

Vi började prata om utomlands och lite. Jag blev otroligt sugen på Australien - igen... Sabbats år?...


Klockan ett ska jag till komunalhuset på möte, men först måste jag lösa detta med skolan.
Jag ska tydligen få börja jobba istället :)
kul? - Jag vet inte...


När jag flyttar hemifrån ska jag ha en sån här toaster :) haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dra till Aus?? Hade jag fått den chansen hade dragit om 5 min__

2010-03-10 @ 10:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0