Morgon rutiner!

Min "morgonrutin" har kanske varit lite väl sen idag :) Men jag tänkte visa er lite hur enkelt jag har det! Jag är nämligen en sån som inte orkar göra så mycket ,men tar ändå hand om mig på ett ordentligt vis :) Det har älskling lärt mig att man måste göra -.- haha!


Min "elborste med tand" som älskling råkade säga när han skulle berätta att han hade fått en eltandborste :) *skämt o sido*
Min favorit tandkräm är iallafall colegate! Allt annat smakar skit - då jag är en väldigt konstig person som blir äcklad av mint smak...

Sånt här äckligt skit som sticks i hela munnen får man väl stå ut med -.-

BÄSTA hårinpackningen! Goldwell color 60 secound treatment.

Min piercing har börjat krångla så jag kletar in den med denna penselin kräm. Men vi ska in till stenungsund snart och köpa asålsprit istället :) Så ser de ut.. snyggt? Vit fläck på magen. Plus att eftersom vi inte har ngåra plåster hemma så måste jag knyta upp tröjan för att inte kleta ner mig -.-

Indier♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0