mätt...


Nu är jag otroligt mätt skall jag säga er!
- Har precis varit nere i matsalen och käkat korv och mos... -.- självfallet var det ju den "godaste" maten man kan hitta i matsalen just denna dagen då jag var så otroligt hungrig. Därför gick det i vilket fall som helst ner.
Eller är det kanske jag som bara bilvit kräsen av all goda maten på Teneriffa? ;)

I datasalen är jag just nu...
Några i trean lyssnar på en skit låt (svensk svensson låt typ) Det låter ganska förjävligt...

För övrig tänkte jag nog sola idag :) Det skall bli så otroligt schöööön.....t.

Nu känner jag mig så jävla tom på fantasier :)
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Empan 5 5 5 5 5

Hej älskade!

Lever du? jo troligen. Saknar di!!!

2010-03-09 @ 14:49:39
URL: http://emmywin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0