Mammas födelsedag :)

Eftersom att själva syftet med denna resan vara att mamma faktiskt fyllde 50 år igår så tänkte jag berätta lite om dagens händelser :)
Det började med att jag vaknade med ett ryck av att någon bölade så de lät som någon hade dött -.- .... Haha, nej jag skoja :)
- Det började faktiskt med att jag vaknade upp och var total förvirrad!
Jag visste att det var något väldigt speciellt med dagen men inte vad! Tillslut kom jag på att det var mammas födelsedag! Så jag klev duktigt upp och hjälpte robby och dom med frullen (tror jag...) haha! Var ganska trött...

Sen blev det champange och baguetter till frukosten samt sånger och glada miner :) Mamma fick då en grym klocka för hur många tusen (vågar jag inte tänka på) som helst!
Hon fick även SPA erbjudanden på Stenungsbaden :)

På dagen var det lite halvkasst väder, men vi var ändå nere på stranden en sväng då solen faktiskt, tro det eller ej, tar mycket fast det är molningt :)
Jag och gustaf spelade beach tennis! Fan vad KUL det var!! :D
Vi käkade på en liten lunch resturang :) Sen gick vi ut på stan!
Vid detta laget var det hur soligt som helst :)

Jag skulle ha ett par finskor man kan ha på kvällen :) Problemet var att jag inte hittade något! Men när klockan blev 17 här i spanien så drog alla hem utan mig för jag var så seg -.- så jagfortsatte leta.
Som jag SPRANG RUNT i stan och letade va! TILLSLUT efter en och en halvtimma i flipflops upp och ner för backar så hittade jag ett par underbara skor :) Ni ska få se bilder på detta imorgon :)

På kvällen hade mamma en jättefin suprise. En OTROLIG seafood resturang! SHIT Säger jag bara! UNDERBAR resturang verkligen :)
Mamma var jätte nöjd med sin födelsedag är jag övertygad om :)
Dock finns de inte mycket bilder på min mobil från detta så allt ligger på mammas :) så det kommer säkert slinka in en och annan bild i detta inlägget rätt som det är!


The beach en mulen mammas födelsedag! checka molnen! (och den feta engelsmannen hahah)

mamma & Gustaf :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0