Kulkulkul!

Halloj :)
- Jag har nu precis kommit hem från första dagen på praktikplatsen Jord i stenungsund (klädaffär) och kan ju säga att jag är hur nöjd som helst med min plats :)
- Dom tre som jobbar där är ur trevliga! Idag har jag mest arbetat med en som heter Monica - men klockan 14 kom även Lena och började arbeta. Den tredje tjejen som jobbar där kom också för att hälsa på mest tror jag. Jag kommer dock pinsamt nog inte riktigt ihåg vad hon hette... Men jag har för mig att det var Malin eller Elin :) haha. Fina namn båda två så jag tror inte att hon dör av det (a)
Jag tror inte jag har mött så trevliga människor på länge!

(Bilder kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0