Kommer inte kunna sova :(

eftersom att jag mår så dåligt, eller oroligt (jag vågar inte gå och lägga mig utan att ha något att göra tex skriva eller läsa för då kommer jag må kasst igen) så kan jag inte sova..
Jag liksom sitter här i köket hur trött som helst, men kan bara inte komma för mig att våga gå till sängs :( Gud vet vilket tillstånd jag vaknar upp i! Tänk om jag vaknar upp och måste springa till toan och through up
(jag skriver det engelska ordet för det svenska låter så äckligt. Sen om jag stavade rätt är en annan historia!) Då kommer jag döööö.... Eller ännu värre (eller är det värre?) - andra vägen :o nej ursh så äcklig jag är..
Men ni som haft vinter influensan fattar min poäng, man vill bara inte vakna till det.
Det finns inga botemedel, inga genvägar - baaara att uthärda -.-

Kanske skall uppdatera min kategori om
hedersförtyck när jag ändå inte har något annat för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0