kan inte...

Kan inte sluta gråta..
Varför gråter jag?!
- Jag är helt förkrossad av någon anledning..
Kan någon rädda mig från den här känslan?
Jag måste göra något åt det... VAD.
Var ska jag vända mig?
Till VEM ska jag vända mig?
Allt är upp och ner.
Det ända som går rätt är min kärlek till dig.
Nu vet jag verkligen vad det känns att älska någon.

Ändå, just i den här stunden känner jag mig så ensam.
Så tom.

Jag har varit med om så mycket.
Jag har gått igenom så mycket på senaste - alldeles ensam.
Utan någon att vända mig till.
Och nu ska ett nytt trauma komma in i mitt liv?
Jag hoppas inte det...

Tänk om livet var så enkelt som det var för ett år sedan.

Jag antar att jag kommer vrida min såkallade sorg för något jag inte vet vad det är med att motionera. Springa bort det, låtsas att allt är perfekt.

Jag har aldrig varit så här förvirrad.

det enda riktstolpen jag har här i livet just nu är att jag älskar dig Labben.
Hjälp mig att hitta rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0