Its hard to fall a sleep when you'r realy trying...

Jag kan verkligen inte sova...
(sorry för dålig uppdatering idag förresten)

Eftersom jag har svårt att sova så kan jag ju lika gärna skriva av mig lite :)
Det brukar nämligen vara det som är problemet!!

- Jobbade till tolv idag, åkte till Nösnäs och käkade med Labben - åkte buss till skärhamn och gick till tandläkaren :)

Här har vi en intressant sak! Tandläkaren skulle laga en tand jag bitit sönder (antagligen efter alla gånger jag öppnat kapsyler med tänderna pga emmys påhitt) så det brukar ju göra rätt ont! Så dom skulle då i vanlig ordning bedöva i tandköttet. Dom sprutade i den där äckliga sprutan i mitt tandkött och jag kände de väl lite. Men när dom började laga så gjorde det ONT! Så dom fick bedöva i tandköttet IGEN. Dom försökte laga igen, men DET GICK INTE. Det gjorde hur ont som helst :( Då beslutade dom för att bedöva i Gomen! Även de hjälpte inte så dom körde på endå.
En halvtimma senare satt jag på bussen hem och kunde inte prata typ.
När jag käka glass hemma vid Labben förut så snackade jag med Sahide samtidigt :) Så kände jag ju inte munnen. Efter ett tag tittade hon lite konstigt på mig så jag kolla mig i spegeln. Jag hade glass i hela ansitet haha! Bedövningen hade rört sig till kinderna och allt !
När jag åt mat så fick jag inte riktigt stängt läpparna ordentligt när jag tugga så de blev såna där pipljud!
whatever...

Såg en film förut om en drottning som älskade sin kung mer än allt på jorden. Och den bögen var bara otrogen hela tiden och var allmänt äcklig. - såna filmer får en verkligen att tvivla på dagens killar.
Sån tur att jag har hittat äkta vara :)

Imorgon skall jag jobba på eftermiddagen för Jord har VIP kväll typ :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0