inköööjp

Hejsan :)
Jag vet, jag är dum i huvudet som lägger in ett inlägg klockan halv tre på natten - men såhär ser mina helger alltid ut då jag inte kan sova hos älskling eller han hos mig. Jag kommer hem sent :)
Lyssnar till grannen som gör något läskigt vägg i vägg med mitt rum -.- dont ask...

Anyway.
Tänkte lägga in lite slarv bilder på de jag fått av mamsen idag :)
Tar dock riktiga bilder imorgon då dom sitter på min kropp :)
Adios!

Nu Labben, får du sträcka på dig för att upprätthålla din manlighet :D Annars kommer jag vara längre än dig i dessa.

Gissa vilket märke det är? ;)

Ser feting tråkig ut på denna bild :) men den är as nice, kort version, sne dragkedja och sitter as nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0