In school!

Haloj! ♥

Nu är jag i skolan för första gången på lite över en vecka! :) GÖTT.........?????

Vi ska snart ha matte med älskade matteläraren JAN.. han är fin.

Har sovit utan täcke i minusgrader typ :) Plus att jag drog en vurpa på bussen idag eftersom att man var tvungen att stå upp då det var så proppat med folk. jag stod vid bakre ingången tillsammans med Rick och hans vän. Helt plöttsligt ramlade jag rakt ner på dörren och min väska slungades åt andra hållet :) Jag stod och garvade men dom andra två stod bara och titta på mig som frågetecken och undrade vafan felet var på mig.

Lite pinsamt? Nej.

 

Idag funtar jag på att sola lite :) Det behövs - igen.

Jag blev ganska brun, men ni vet hur det är när man är utomlands. man är brun en dag sen känner man sig blek igen -.- särskilt i ansiktet eftersom att man tvättar sig så ofta där att man blir VIT...

 

Jag orkar inte matte...

Aja,

Ciao!


Jag som hänger halft utanför vagnen i nian :)
JAG SAKNAR SOMMAR! GE MIG NU.
(vet att jag varit utomlands precis, men svensk sommar måste även få saknas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0