if you play - you play fore keep.

Jag lyssnar på låten jag lagt in under som ni märker.
- Jag känner mig lagom tom, kall och fryser som fan.
Jag har inte tagit av mig jackan för jag har suttit ute så pass länge så jag har blivit genomsjuk nu.
Men jag känner knappt av det alls, för jag är helt kall just nu.
Jag vet inte riktigt varför jag fryser. Det är inte särskilt kallt ute och jag har haft vinterjackan på mig hela tiden som jag för övrit fortfarande har på mig.
Men ibland gör jag det. Fryser alltså.

- Bloggen kommer att fortsätta innehålla lite korta inlägg eller musik inlägg en tid framöver. Kanske tills ikväll, kanske i två dagar till, kankse i två veckor till.
Detta beror på olika saker som gör att bloggen inte känns som det första som jag tänker på just nu.
Och om jag skulle börja skriva av mig här som jag känner mig nu, så skulle jag bli ledsen av att läsa det själv.
Så jag väljer att skriva lite ytliga inlägg som jag gjort i några dagar nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0