Hos älsklingen ♥


Hejsan ♥
- Jag sitter nu vid älskling och är lite små trött :) Som ni vet så var jag ju på väg till ett möte senast jag uppdaterade! Så det har ju hunnit hända en del sedan dess :)

Kan ju börja med att säga att västtrafik är skit! För er som inte visste det.... Dom skriver typ en sak på internet och går helt ANDRA tider när det väl kommer till saken :O Anyway...

 

Mötet gick prima! :) Inga problem där inte... PROBLEMET kom när det gällde bussen hem...

Jag skulle ju ta en buss som jag kollat upp på internet (14.07) och sedan hoppa av i kållekärr för att sola. Men självklart så gick bussen en timma senare istället!! Ska man skratta eller gråta??

Jag gick därför till ICA med Labben i telefonen och köpte massa kex choklad och vandrade runt i väntan på bussen -.-

Tillslut kom bussen och jag hoppade av här i häggvall/höviksnäs istället :) på vägen ner till älskling (som för övrigt inte var hemma) Så gick jag till dagiset och hämtade hans lilla syster Nita ♥ :) Dagisfröknarna ville självklart inte lämna ifrån sig nita då dom trodde jag kommit för att kidnappa henne :) inte så konstigt då hon är den sötaste.

 

När vi kommit "hem" som jag börjat säga så käkade vi spagetti :) Sedan kom Labben, dunda och deras far :) Då kollade jag och Nita bambi lite, sedan blev det te paus.

Labbens mami var verkligen trött så hon tog en liten nap här alldeles nyss så jag fixade de jag kunde i diskmaskinen :) om Dunda hade varit hemma då hade han antagligen sagt att jag smöörade och var svenne och grejer, haha -.- Men jag tyckte de skulle vara så synd om Sahide ifall hon vaknade upp till en massa disk! Så nu hoppas jag hon slapp de mesta :)

 

Det var nog en kort resumé av dagen!

CIAO


Hahaha, här var jag efter för mycket sol. Så här ser jag för övrigt ut efter min allergiska reaktion jag får ibland som jag nämnt ett antal gånger här! ser helt droged ut på ögonen love it! haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men kan ni inte komma ner till den 19? för då är de en sån där rolig fest:) kostar 100 kr inträde:D

2010-03-10 @ 18:30:19
URL: http://emmywin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0