Guess who's back!

Tjooos :)
- Linnea här, saknat mig? HÖHÖ vem låter jag som? ;)

Nej men ärligt nu :)
- Fan sicken dålig uppdatering jag har haft sen gud vet när :O Så Nu är det ändring på det :)
Jag har faktiskt en good förklaring till det hela :)
Det är nämligen som så att jag har sovit i höviksnäs med älskling sen senast jag uppdaterade (gud vet när det var?!) :) Och eftersom vi har sovit i en studentlya så har han segaste internetet och jag pallade liksom inte låna datorn en gång i timman!
Dock så ska jag se till att leta upp de mobila bredbandet som min mami må ha gömt för mig (?) så jag kan vara förberedd på sådana händelser igen :) Jag älskar trots allt att blogga. Jag älskar att skriva av mig. Men det visste ni ju redan då jag har skrivit det ett antal gånger i denna blogg! :)

Jag kan för övrigt meddela att jag fick praktik på Jord i stenungsund :) En klädaffär för er som inte visste det. Dom har märken som svea och Resteröds tex. tror jag :)
Studiebidraget plus matersättning blir det :)
Jag skall jobba 6 timmar om dagen 5 dagar i veckan :) Det lät skit mycket först tyckte jag, sen insåg jag att om jag tex börjar jobba 8 så är jag på väg hem runt två :) Och det är ju inte värre än en skoldag plus att det säkert är roligare än skolan :) Jag hoppas det iallafall! Fast jag kan inte låta bli att säga att jag kommer sakna att gå i skolan lite plus att jag är rädd för min nya arbetsplats :( Jag är liksom nervös... Hoppas jag klickar bra med dom som arbetar där :) Jag har lite svårt att lära känna nya folk, särskilt tjejer.
En gång i tiden hade jag inte alls svårt me det, men det är en annan historia!

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

söt blogg =)

2010-03-18 @ 10:54:36
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0