Gör en Kenza -.- (haha) "Ur min garderob"

Det vet alla vi tjejer...
Sköna trosor är svåra att hitta om det inte är mormorstuket på dem.
Och vem vill äga ett par såna?!
- Eller rättare sagt - vilka ERKÄNNER att de äger ett par såna? :D haha!
ALLA tjejer har nog någongång i livet funderat på VARFÖR killars underkläder är så otroligt sköna (brukar låna Labbens ibland, hihi) , och tjejers är som knivar mot huden.
SPETS tex. Ser jävligt snyggt ut, men är alltid VASST som rakblad i kanterna och gör min hud irriterad och den svider :( Dessutom sitter spets hotpants tex ALDRIG vart dom ska!!
- DÄRFÖR ska jag tipsa om dessa hotpants!
Dom är spets, dom är snygga, dom är SKÖNA. TROTS att det inte är mormortrosor.
Dom är ALLT dom ska va.
Detta är (trots att jag har ett par av labbens plagg i underklädeslådan (a) hihi, i guess i have to lämna tillbaka dom snart:(..dom SKÖNASTE trosorna jag äger :D
Rosa spets hotpants från GINA TRICOT!
Im in love ♥

PS. dom är gosiga, inte vassa :) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0