Godmorgon.

Godmorgon alla!
- Just nu sitter jag med världens segaste body lotion på benen. Det sjunker liksom aldrig in, så jag skall försöka kleta in det ytterligare innan jag kan sätta på mig mina tights -.-
För övrigt så tänker jag inte sminka mig idag så jag är ju i princip klar nu liksom... och bussen går om en hour!
Det jag har kvar att göra är frulle :)
annars då?



Jag ska till tandläkaren klockan två - vilket jag glömt att säga till dom jag jobbar med -.- men dom förstår nog.
Jag tänkte därför åka klockan tolv och käka på nösnäs och sen ta bussen där ifrån till skärhamn och göra det som måste göras :( tandläkarn.... buhu...
Fast jag kan ju bara äta på nösnäs om Labben inte ska jobba.

Aja, nu ska jag få årdning på mitt hår iallafall, sen ska jag göra frulle :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0