Godmorgon förresten!


Haha, det blev ju ett litet konstigt morgon inlägg där :) inte riktigt som vanligt iallafall...
Hur mår ni idag? - jag mår brabrabra.
- Idag skall jag ju äntligen få sola! -.- börjar ju bli blekis igen! NOT GOOD. Men det blir det iallafall ändring på nu :)

Älskling skall spela match idag, så jag vet inte riktigt när han skall åka/komma hem igen.
Jag kan ju iallafall meddela att jag har ett busskort som gäller hela västra götaland i två veckor från och med att jag aktiverar det - gratis. Så jag är inte fast på Tjörn längre...

För övrigt skall jag snart ut och springa :) en kort runda bara, sen ska vi som sagt åka och sola..
Har inte mycket mer att meddela er här för tillfället faktiskt!!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0