God kväll!

Hejsan :)
-
Hur har eran dag varit? :) Min har varit bra!

Så vad hände egentligen efter mitt senaste inlägg?
- Jo, först ringde Labben och berättade att han satt på bussen på väg hem från skolan och att jag kunde hoppa på den så vi åkte tillsammans till honom :) and so i did.
Emmy ringde strax efter Lab, så vi pratade lite, sen blev klockan mycket och jag fick hoppa i duschen fort som fan!
Jag han med bussen iallafall :) så aa.. dagen var igång!
Vi har sett film, varit ute med nita - varit på almö livs och handlat candy - sen har vi sett film och sen åkte jag hem :D sicket liv... ♥

Nu håller jag på att planera lite kring när/var/hur jag ska åka till sthlm :) försöker nappa upp min man på det hela också, men allting verkar ju vara omöjligt... dagens ungdomar ;) inte sant?


Ser på denna bilden hur totalt blek jag var förr i tiden!
TUR att det är ändring på det nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0