GE MIG SOMMAR!

Me and Emmy on Ljugarns beach - Gotland 09 ♥

Emmy och Bella i mitt kök på gotland i somras innan Lau basar.. Dagens "dress code" haha ♥

Jacqline, Jens och Va fan han nu heter :)

Jag och geten, även Emmy och jac och bella bakom kulisserna :)

Emmys sönerbrända saker från moppeturen HAHA ♥

Våran midsommar middag hemma hos Bella :) Jag, Emmy, Jacqline, Bella♥

Jag på Fårö i sjuan ♥

Plastbror, Hannahs ragg (haha) och jag i sjuan :)

Jag i sjuan på Gotland :) hos papi ♥

Jag i visby ♥

Vi grillade på pappas äng i somras :) Jag, Emmy, Julia och Alva ♥

Emmy, jag, julia och Alvas förfest ♥

Jag hinkar i mig coke @ ljugarns stranden ♥

Någon sommar för länge sedan, haha ♥

AVSLUTNING i 9an med min RIKTIGA klass från Gotland ♥

Jag när vi grillade på pappas äng ♥

Fide pubben ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0