förstora läpparna - nej.

- Jag var just inne på kissies blogg -.- Right, you've got me på bar gärning haha.
Nej men jag gillar att läsa hennes blogg för man hon får såna roliga reaktioner.
I vilket fall som helst.
Hon skrev nu nyligen att alla borde förstora läpparna. Särskilt "vissa" bloggerskor (säkerligen paow och dom hon menar). Hon anser att tjejer med små läppar är manliga. Visst är det fint med stora läppar, men det finns tjejer som är jätte söta även fast dom har små läppar!
- Jag är så jäklans glad att jag iallafall slipper tänka på att köra in en kanyl i mina älskade läppar i hela mitt liv. För mina läppar är perfekta :)
så fuck botox & all form av läppförstoring.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0