För första gången...


...Läser jag Bellaofswedens blogg... Och vad får jag för intryck??
Först tyckte jag hon var jävligt rolig. Hon har vissa bra kommentarer där som jag är villig att hålla med om.
MEN sen?!
- Jag läser hur tänker om magar. Först beskriver hon hur äckliga magar är egentligen med tanke på alla organ osv som finns där innanför... Visst, en ganska äcklig tanke om man väljer att tänka så.
Men sen skriver hon om gravida magar. "som en liten parasit som växer där inne" Är hon dum i huvudet på riktigt??
Hur kan man beskriva en graviditet som en parasit som växer inne i magen? Det är ju hur vackert som helst! Det finns ingenting som gör mig varmare i magen än kvinnor som har gravida magar. Tycker inte ni det också?
Det ser så vackert ut. Lugnt på något vis. Och samtidigt vet man att hon är den lyckligaste på jorden just då.

Så kommer den här horan och beskriver en graviditet som en parasit?
Hon kommer skämmas så mycket i framtiden när hon sen får sitt barn.
Vad ska hon döpa det till? Parasiten?
Knappast.

Min åsikt.


Christina Aguilera när hon var gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0